donderdag 21 december 2017

Kerstpost..


Vandaag heb ik 2 kaartjes om te laten zien. Deze heb ik een tijdje terug gemaakt bij Mariken. Ik vind de stempeltjes zo lief! 
Achtergrond is gemaakt met oxide en daarna gespetterd met water. Leuk sneeuwlandschap erbij en dan kijken welke beestjes bij elkaar op het ijs.
Hopelijk zijn de kaartjes al op bestemming en anders komen ze vast snel. Afgelopen week de post weggedaan, maar de brievenbus zat bomvol. Of ze legen hem niet of iedereen brengt veel brieven naar de bus.


Afgelopen dinsdag heb ik mijn nieuwe contract getekend. Dus ik heb officieel vanaf januari weer werk. Ik heb al zoveel leuke reacties gehad van de collega's daar en kijk er dus echt naar uit om daar te beginnen. 
Maar eerst nog even genieten van komende dagen. Dit weer vraagt er om om veel te knutselen.


Gezellige dag!

14 opmerkingen:

  1. wat een "liefie" dit kaartje die kleine schattige diertjes zijn ook zo leuk!!!
    Hier zat vorige week de brievenbus ook prop vol, je kon de post gewoon aanraken als je nog probeerde er wat brieven bij te frommelen...

    heerlijk dat je zo.n leuk vooruitzicht hebt , bij je nieuwe baan...fijn hoor.
    Hele fijne dagen toegewenst, liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zijn schatjes, deze twee lieve kerstkaartjes! En echt een heerlijk vooruitzicht, je nieuwe baan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha, ik herkende de ‘hand’ van Mariken meteen. Grappig is dat. Ze zijn superleuk en mooi. Hele gezellige kaartjes om met kerst in je brievenbus te vinden. Joost klaagde maandag ook al over uitpuilende brievenbussen. Hij is uiteindelijk naar het postkantoor gereden. Mooi dat het contract getekend is, het kan maar gebeurd zijn. Goed vooruitzicht, weer werk in januari :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuke kaartjes, tof! De brievenbus zat hier ook goed vol, maar da's een goed teken, wordt er toch nog veel verstuurd en gaan niet alle wensen digitaal... Fijn dat je contract getekend is, mooie start van het nieuwe jaar!
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 2 super leuke kaartjes Larissa, wat een schattige stempeltjes erop...
    en ook jij bedankt voor het mooie kerstkaartje...het staat zo gezellig allemaal....

    Alvast hele fijne kerstdagen
    Groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn ze lief deze sneeuwlandschapjes! Ze doen me wel verlangen naar een witte kerst (en lekker buiten schaatsen!) maar het ziet er nog maar grijs uit buiten. Proficiat met je contract. Ik heb toevallig ook afgelopen dinsdag mijn nieuwe contract getekend maar dat komt omdat ons bedrijf is overgenomen. Hoop op een mooie start in je nieuwe baan voor je!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schatje, leuk! Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. het zijn 2 hele leuke kaarten. Een volle brievenbus... tja, een echt kaartje blijft toch veel leuker dan al die digipost?! Gefeliciteerd met je nieuwe baan, dat is al vast een leuk begin van het nieuwe jaar! fijne dagen, grt, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Twee schattige kaartjes Larissa!
    Gefeliciteerd met je nieuwe baan....wat leuk he?
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je kaartje vandaag ontvangen, ik vind hem in het echt nog mooier!! Heb je de achtergrond met Oxide inkt? Hij is zo mooi mat. Ben er superblij mee, dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja is met oxide inkt gemaakt. Geeft altijd zo’n mooi effect vind ik.
      Alsjeblieft! Fijne dagen.

      Verwijderen
  11. Super zijn ze! En proficiat met je contract!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schattige kaartjes en gefeliciteerd met je nieuwe job !
    Fijne feestdagen
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik wil je even bedanken voor je lieve kaartje dat vandaag bij ons in de brievenbus zat....heel erg leuk....dank je wel!
    Groetjes en hele fijne feestdagen,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen