zondag 1 oktober 2017

Winnaar birthday candy..


Vandaag maak ik de winnaar bekend van mijn verjaardags candy.

Allereerst, onwijs bedankt voor de vele kaartjes die ik mocht ontvangen. Wat was ik jarig afgelopen vrijdag! Ik heb elke kaart met een glimlach open gemaakt. Ze waren allemaal zo mooi.

Thom heeft een aantal kaarten uitgezocht die hij mooi vond, uiteindelijk kon er maar 1 winnaar zijn (helaas).

& dat is geworden:



Gefeliciteerd Linda, je wint een cadeaubon van 10 euro te besteden bij 't Scraphuis.
Je mag contact opnemen met mij dan zal ik je de gegevens van 't scraphuis doorgeven.



Iedereen heel erg bedankt voor het meedoen, en natuurlijk voor de ontzettend mooie kaartjes die ik heb mogen ontvangen. Ik was echt jarig!

& komen jullie morgen weer even kijken, dan is onze herfst swap. En dit keer kun jij ook mee doen, hou het blog en de facebook pagina in de gaten.

Fijne zondag en tot morgen!



8 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je zoveel leuke kaartjes hebt ontvangen Larissa!
    Het is ook erg leuk om post te ontvangen als je jarig bent.
    Groetjes en Linda gefeliciteerd met deze mooie prijs.
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super dat je zoveel kaartjes hebt mogen ontvangen, Larissa....dan voel je je idd écht jarig.
    Linda gefeliciteerd!
    Fijne avond.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zal zeker een geweldige verjaardag geweest zijn Larissa als je zoveel mooie kaartjes heb gekregen en dat maakt je dag zeker nog feestelijker...
    En Linda gefeliciteerd met het prijsje...kan je weer lekker gaan shoppen ;-))

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellig is dat, al die kaartjes! En de kaart van Linda is inderdaad een toppertje, terechte winnares!
    Tot morgen...
    grt. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk, zoveel verjaardagspost! Fijn dat je een leuke verjaardag had.
    En felicitaties voor Linda!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een feestje op zich is dat, al die kaartjes! EN je kun er nog inspiratie uit opdoen..Geniet nog maar lekker na!
    En voor Linda: gefeliciteerd!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk dat je je zo jarig voelde die dag, zie Merit hier ook al genieten van de binnenkomende post!!
    Linda van harte gefeliciteerd!!

    fijne dag liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat voel je je jarig hè met al die kaartjes! Hoop dat je een hele fijne dag hebt gehad en Linda proficiat!!

    BeantwoordenVerwijderen