woensdag 25 oktober 2017

Kleurenkaartenteam Grijs-Felroze


Het is weer de laatste woensdag van de maand. Van oktober alweer. Hierna nog 2x en dan is het jaar alweer voorbij. Het gaat veel te snel voorbij. 
Bij het kleurenkaartenteam werd een extra kleur gekozen bij het grijs van vorige maand. Het werd felroze, een hele toffe kleur.
Ik gaf mezelf een extra uitdaging, niet teveel op een kaartje. Is aardig gelukt, hihi. Een rand uitgestanst en daarna grijs gemaakt met distress inkt en een hartje uitgestanst uit felroze papier. Tekstje erbij en ik vond hem top.


Ik ben heel benieuwd wat de rest gemaakt heeft met deze kleuren. Neem zeker even een kijkje bij iedereen en vergeet niet een reactie te plaatsen.

Ik ga vanmiddag een workshopje volgen bij 't Scraphuis en misschien vanavond met Thom gezellig uit eten. Even samen eruit.

Fijne dag! 

30 opmerkingen:

  1. Je hebt een leuke dag voor de boeg zo te lezen
    en jouw kaartje is toppie!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk is dat hart! En de kleuren zijn zo leuk, echt een tof kaartje. Veel plezier samen! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook jouw kaartje is erg leuk geworden Larissa.
    Groetjes en een fijne dag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hele leuke kaart Larissa, je hart is ook geweldig!!
    Veel plezier vanmiddag en...vanavond.

    fijne dag liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een echte 'larissa' kaart ! mooi en clean, geslaagd !
    een dikke dank je wel met je deelname alweer ! top hoor, op naar de volgende,
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk CAS-kaartje in de gevraagde kleurtjes, tof!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Niet te veel op je kaartje, goede uitdaging! En onwijs goed gelukt ook. Ik hou van zulke ‘kale’ kaartjes, ik vind ‘m supermooi. Gaaf dat ruitje in het roze papier, geeft een mooi effect. Workshop ze vanmiddag en voor vanavond veel plezier en eet smakelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik dacht even dat ik mijn eigen kaartje in de zijbalk zag staan. Zo grappig! De jouwe is ook heel leuk! Fijne dag vandaag, klinkt goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtig door zijn eenvoud, gezellige knutselmiddag toegewenst en eet smakelijk! grt, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie strakke kaart, Larissa! Schitterend.
    Fijne knutselmiddag!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je ziet maar. Vele zielen vele gedachten. Mooie kaartjes.grts leny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige cas kaart. Een gezellige middag en een fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig CAS kaartje en je hebt met mooie stansen gewerkt!
    Ik hoop dat je een leuke workshop gehad hebt. Ik had geen puf deze keer (verbouwing keuken).
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi dit kaartje Larissa, zo leuk met dat mooi gestanste hart erop..
    en je zal vast een gezellige workshop gehad hebben
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hele mooie CAS kaart heb je voor het KKT gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke kaart in deze kleuren, nog wat nieuws geleerd op de workshop?

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hey Larissa,

    Net zoals bij Ellen (hoe zou dat komen?) maak jij super leuke eenvoudige kaartjes... Ben ook weer deze keer weer helemaal fan!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ben je bij Ellen in de leer geweest? Je kaartje is prachtig, juist door de eenvoud. Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat mooi Larissa! Ik houd van deze stijl, prachtig kaartje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel leuk, dit hartjeskaartje! Ik hou er wel van. Hoe was je workshop? En nog lekker uit eten geweest?

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dat hartje met die lijntjes is tof.
    leuk kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hele mooie CAS kaart voor het KKT, leuk de kleine ruitjes in het hart.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooie kaart Larissa ! Dankjewel voor je leuke reactie ! Tof dat ik je geïnspireerd heb !
    Fijn weekend !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  24. WoW super kaart en wat een mooie stans. Meer is niet nodig hoor. Ik was wat laat en gelijk ook maar de rest van je kaarten bekeken. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen