zaterdag 3 september 2016

Adorable Elephant #3

Hoi!

Dit is het 'laatste'  kaartje in mijn olifantenserie (tot nu toe)
Wat zijn ze leuk, ik blijf het maar zeggen!

Zometeen ga ik samen met mama op stap, richting Den Bosch.
Zo benieuwd wat er allemaal is.
Ik heb gisteren al wat tips gehad van Mariken, dus het moet goed komen.
Ik zal jullie zeker laten weten wat ik gekocht heb, want ik kom niet met lege handen thuis denk ik.
Vanavond mogen we bij Hans en Mariken gaan eten, kunnen we onze buit aan elkaar showen.

Gezellig weekend en wie weet zien we elkaar op de beurs.



7 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend leuk kaartje weer met het olifantje. En je zult vandaag wel ogen en oren tekort komen, vooral ogen, op de beurs. Heel veel plezier en ik ben nu al benieuwd naar je buit.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn inderdaad adorable, jouw olifantjes! Ben zo benieuwd wat je, behalve Catjes (en een heattool?), allemaal gaat kopen. Neem maar een dikke portemonnee mee. Het geld vliegt eruit ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eindelijk tijd om ff te bloggen! Wat een ontzettend lief kaartje!! Geweldig kaartje, met een kleurrijke achtergrond, tè leuk! En de buit is top, je hebt supergave spullen bij! En...de zomer is bijna voorbij, op en top knutseltijd! Wat hebben we lekker zitten kleuren hè?! Was erg gezellig!! Tot zo...om de telefoon op te halen hihi, de aandacht lag ff ergens anders...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! Dat klinkt als een fijne dag voor jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief kaartje weer Larissa...en het was vast heel erg gezellig in Den Bosch!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk kaartje weer! Gezellig dat je even langs kwam met je moeder bij mijn Halloween kraampje en tof dat jullie een labeltje hebben gefröbeld :-)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen