maandag 1 augustus 2016

Doe@ding make en take teckel


Afgelopen donderdag ben ik met Mariken en Colien naar Doe@ding geweest. Ik had die dag sowieso al afgesproken om met Mariken een dagje te knutselen. Colien appte of ze mee wilde naar Spijkenisse, er werd namelijk een kaartje gemaakt met teckel. Wilde ik ook mee? Natuurlijk!!
We werden heel luxe opgehaald door Colien. Daar gingen we.
En daar stapte ik toch een mooie winkel in, wauw! Een walhalla voor creabea's.
Mijn mandje zat al snel vol met allemaal leuke spulletjes.
Daarna hebben we nog dit kaartje gemaakt bij de make en take.
Met de nieuwe stans van Marianne Design de tekkel, en de workshop werd gegeven door Marleen.
Heel erg leuk, de workshop, de winkel en mijn nieuwe spullen.

's Middags ook nog even bij Noor&zo geweest in Waspik. Ik had nog een lijstje meegekregen van mijn tante. Daarna lekker aan de slag geweest samen. Het was echt een geslaagde dag.

Heel erg bedankt voor jullie lieve berichtjes, ik vind het zo leuk. Na mijn vakantie kom ik bij jullie een bezoekje brengen.
Fijne dag allemaal en tot snel!

8 opmerkingen:

  1. Gave winkel is dat he Doe@ding....ik ben er ook een paar keer geweest...maar het is niet goed voor de portemonnee! Je kaartje ziet er prachtig uit....een herfstkaartje.....heel erg mooi.
    Groetjes en een fijne vakantie,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk mooi herfstkaartje, maar die mag wel nog eventjes wegblijven! eerst verder genieten van de zomer!
    Fijne vakantie!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, dat was een topdag hè?! Doe@ding, Noor, een kaartje maken en ook nog eens jouw blog!! Veel gedaan zeg! Geniet lekker verder van je vakantie! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klinkt als een heel leuke dag!! Je kaartje is top, leuke teckel. En ongelooflijk hé, hoe snel je een mandje gevuld hebt bij zo'n mooie winkel :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig kaartje. Fijne vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Was gezellig en leuk dat we toch nog konden aanschuiven om een kaartje te maken. Jouw versie is mooi geworden, net weer ff anders dan de mijne of die van Mariken. Fijne vakantie!
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Melissa, ik volg je nu wel, maar om 1 of andere reden verschijn je niet in mijn lijst met blogs, waardoor ik alles van je gemist heb! Ik ga nu even mijn toertje doen. Deze is mooi!

    BeantwoordenVerwijderen