dinsdag 23 augustus 2016

Adorable Elephant #1

Hi,

Ik vind ze zo ontzettend lief, de olifantjes van MFT.
Ik heb bij het knutsel ochtendje bij Mariken een paar olifantjes gekleurd en dan geen kaart ermee maken kan echt niet.
De stempels heb ik zelf ook gekocht, en vorige week in mijn vakantie bij in 't woefke de juiste kleur zig markers aangeschaft.
En in 't woefke, wat een leuke winkel. Heel goed geholpen en lekker kunnen rondkijken (en shoppen)
Ze zorgde ervoor dat vriendlief zich ook rustig hield door koffie voor hem te zetten. Top! hihi.

De eerste werkdag overleefd, na 1 uur zit je al weer in het ritme.

Fijne dag vandaag, het wordt prachtig weer zeggen ze, heerlijk!

Groetjes! 



8 opmerkingen:

  1. Heel mooi. Leuk met de blauwe vlindertjes, een kleu uit je achtergrond, geeft een tof accentje
    Fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk gedaan! Ook zo leuk hoe je het olifantje niet helemaal in het witte blok plaatst maar half. Mooi gekleurd! en je achtergrond is weer super. Ik moet nog maar eens wat stencils bij kopen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer een geweldig leuk en lief kaartje heb je gemaakt met het olifantje! Harstikke tof, ik geniet van je kaartje hier in Schotland!! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bent goed op dreef, wat heb ik een boel kaartjes gemist de laatste week! Ik heb je eerst maar es in mijn lijst met favorieten gezet, zodat ik, zodra je iets nieuws plaatst, dat meteen kan zien in de sitebar op mijn blog.... Je kaartjes zijn té leuk om te missen :-)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Al weer zo'n leuk en lief kaartje! Jij hebt de smaak goed te pakken. Het olifantje is inderdaad supercute.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Enig weer! Het olifantje is ook te schattig.
    Leuk dat je naar 't Woefke kon gaan. Leuk om dingen aan te schaffen en te snuffelen. Ben benieuwd wat je gekocht hebt. En ja, na 1 dag weer helemaal in het ritme...succes weer!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief kaartje! 'T woefke ken ik niet, maar zo te lezen kun je er ontzettend leuk shoppen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schatje is dit kaartje zeg! Mooie achtergrond, toffe kleurencombi en het olifantje is te cute! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen